11-02-2011, 06:11 AM
comenzi care ajuta sa creasca fps-ul:
hisound 0 (scade calitatea sunetului, foloseste procesor mai putin, creste fps)
cl_shadows 0 (scoate umbrele, creste un pic fps)
m_filter 0 (la mouse normal e smoothness, foloseste procesorul daca e pe 1, deci pe 0 creste fps)
cl_weather 0 (opreste ploaie, ninsoare etc)
cl_minmodels 1 (vezi doar cate-un model pentru fiecare echipa, la tero e leet, la ct e gign, mai putine modele de incarcat, creste fps)
r_decals 2 si mp_decals 2 (astea 2 sunt impreuna, iar daca le setezi asa n-o sa mai vezi spray-urile, urmele de la gloante pe pereti, sangele pe pereti, creste fps)
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" (asa se vede bine si nu ai dropuri; alte setari pentru gl_texturemode pentru a le testa (se seteaza la fel ca gl_picmip): GL_LINEAR, GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST, GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR, GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR)
gl_picmip 1/2/3 (0 este default, dar cu cat cresti valoarea, 3 fiind maxim. se va vedea din ce in ce mai rau, se pot vedea modificarile doar daca o setezi cand intri in cs, recomand 1 ca sa se vada cat de cat decent si bineinteles, creste fps)
cl_corpsestay 10 (cate secunde sa stea cadavrul unui jucator de cand l-ai omorat, daca dispare repede, creste fps)
hud_draw 0 (face tot hud-ul sa dispara, creste fps) --> obligatoriu trebuie sa da-ti urmatoarea crosshair 1(sa va reapara tinta).
gl_ztrick 1 (nu ami vezi obiectele de la distanta, dar creste fps)
acum de la placa video
pt ati:
ati_npatch 0
ati_subdiv 0
pt nvidia:
manage 3d settings
antisotropic, antialiasing - off
vertical sync - force off
hisound 0 (scade calitatea sunetului, foloseste procesor mai putin, creste fps)
cl_shadows 0 (scoate umbrele, creste un pic fps)
m_filter 0 (la mouse normal e smoothness, foloseste procesorul daca e pe 1, deci pe 0 creste fps)
cl_weather 0 (opreste ploaie, ninsoare etc)
cl_minmodels 1 (vezi doar cate-un model pentru fiecare echipa, la tero e leet, la ct e gign, mai putine modele de incarcat, creste fps)
r_decals 2 si mp_decals 2 (astea 2 sunt impreuna, iar daca le setezi asa n-o sa mai vezi spray-urile, urmele de la gloante pe pereti, sangele pe pereti, creste fps)
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" (asa se vede bine si nu ai dropuri; alte setari pentru gl_texturemode pentru a le testa (se seteaza la fel ca gl_picmip): GL_LINEAR, GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST, GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR, GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR)
gl_picmip 1/2/3 (0 este default, dar cu cat cresti valoarea, 3 fiind maxim. se va vedea din ce in ce mai rau, se pot vedea modificarile doar daca o setezi cand intri in cs, recomand 1 ca sa se vada cat de cat decent si bineinteles, creste fps)
cl_corpsestay 10 (cate secunde sa stea cadavrul unui jucator de cand l-ai omorat, daca dispare repede, creste fps)
hud_draw 0 (face tot hud-ul sa dispara, creste fps) --> obligatoriu trebuie sa da-ti urmatoarea crosshair 1(sa va reapara tinta).
gl_ztrick 1 (nu ami vezi obiectele de la distanta, dar creste fps)
acum de la placa video
pt ati:
ati_npatch 0
ati_subdiv 0
pt nvidia:
manage 3d settings
antisotropic, antialiasing - off
vertical sync - force off