Buna seara si bun venit pe forum.
In primul rand vreau sa-ti zic ca nu ai respecta cerinta de formulare a unei reclamatii, in al doilea rand, indiferent ca a fost o greseala sau nu din partea acelui admin nu aceasta este atitudinea pe care trebuie sa o ai cand acuzi ca s-a facut o nedreptate, foarte probabil ca acel admin sa fie obosit, stresat, fara chef sau chiar owner. ( interesanta enumeratie ) Deja sunt 2 motive mari ca acel admin sau poate owner sa nu dea 2 lei pe aceasta reclamatie. Asteapta un raspuns din partea lui Catalin.
Salut.
In primul rand vreau sa-ti zic ca nu ai respecta cerinta de formulare a unei reclamatii, in al doilea rand, indiferent ca a fost o greseala sau nu din partea acelui admin nu aceasta este atitudinea pe care trebuie sa o ai cand acuzi ca s-a facut o nedreptate, foarte probabil ca acel admin sa fie obosit, stresat, fara chef sau chiar owner. ( interesanta enumeratie ) Deja sunt 2 motive mari ca acel admin sau poate owner sa nu dea 2 lei pe aceasta reclamatie. Asteapta un raspuns din partea lui Catalin.
Salut.
Dacă mintea ar creşte pe toate gardurile ar paşte-o şi măgarii.