CS.U-S.RO

Full Version: re destroy costin
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Continut: Destroy
- numele adminului : psyCH , harta era de_dust
- nickul tau cu care ai jucat pe server in acel moment : costin
- ce comanda a fost aplicata asupra ta sau cu ce a gresit adminul fata de tine : destroy
- dovezi [poze; demo; copy-paste consola] fara acestea reclamatia va fi stearsa : am sters cs-ul din pacate.sunt incepator si nu am stiut

Nu propun nici o sanctiune. Vreau doar sa stiu motivul pentru care am luat destroy. Si sa fiu lasat in pace cat timp jok pe server daca se poate .

Va multumesc anticipat !!!!
sa asteptam sa vedem ce are de spus psych...

nu fi trist toate au un inceput Big Grin
demo psych
azi am jucat cs de la ora 4 pana la 8 jumate

era un jucator costin care avea wall clar ii urmarea prin pereti si cum ieseau le dadea direct nu am mai stat sa fac demo ca si asa tipau playerii in continu wall wall wall si presupun ca a intrat la vreo ora dupa ce am dat primu destroy adevaratul costin care nu are nici o vina si i-am dat si lui destroy cand am vazut iar numele de costin ca joaca linistit

din partea mea poate sa joace linistit cu un slot pe stean ceva de genu

imi cer scuze pentru actiune
vrem un demo laur, imi pare rau nu facem discriminare.
costin nu are ce cauta pe server !


Costin tu ce tot vrei ? sa injuri in continuare?
cum te prind , iti dau destroy !

tu ne lasi in pace cand jucam ?

pt cerere de unban , nu ma bag , stiu doar ca ti-am dat destroy ca nu ne lasi in pace !

DACA VREI SLOT SA NU SE MAI REPETE ACTIUNEA VINO CU UN STEAM ID SI ITI REZERVAM NUMELE !
Demo, dovada vorbeste tot timpu!


Asa ca ... vei suporta consecintele!
demo la injurii pe chat ?
psyCH Wrote:azi am jucat cs de la ora 4 pana la 8 jumate