CS.U-S.RO

Full Version: REGULAMENT CUPA U-S 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Art. 1.Grupele

1.1.Campionatul US va fi structurat in Grupe (Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, etc) cu desfasurare online.
1.2.Grupele vor fi alcatuite din 4,6,8 echipe

Art. 2. Echipele

2.1.Fiecare echipa va putea inscrie un numar de minim 5 jucatori si minim o rezerva (admisi fiind numa cei inscrisi de Clan Learder)



Art. 3. Meciurile

3.1.La fiecare meci, jucatorii sunt obligati sa joace cu tag-ul echipei
3.2.Echipele pot juca atat de la net caffe cat si de la domiciliu
3.3.La fiecare meci oficial desfasurat prin intermediul internetului, este obligatoriu de a fi prezent minim 3 observatori oficiali US
3.4.Un meci se poate desfasura avand toti cei 5 jucatori conectati pe server.
3.5.Daca dupa 15 minute de asteptare, nu se prezinta nici un jucator pe server,echipa/echipele vor pierde meciul pentru forfait.
3.6.In timpul unui meci , fiecare jucator poate cumpara maxim o grenada (HE), doua flash-uri (FB) si un smoke (SG).
3.7.In cazul in care un jucator cumpara mai multe grenade decat sunt permise in regulament, echipa din care face parte acesta va fi penalizata cu o runda, aceasta modificare fiind facuta in scorul final al reprizei.
3.8.In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, aceasta va pierde meciul cu 30-0.
3.9.Cand va incepe meciul jucatorii nu vor abuza de convorbirea cu echipa adversa sau acuzatii nefondate ,acuzatiile se vor face pe say_team@ daca nu vor fi penalizati cu o runda
3.2.0.Fiecare Clan Leader are dreptul sa ceara ca un jucator sa fie urmarit pe say_team@
3.2.1.Daca meciul este intrerup din diverse motive ( iese un jucator brusc , cade lumina etc ) si nu se revine in 10 minute la joc , MECIUL NU VA FI REJUCAT , va castiga echipa ramasa cu 30-0.

Art. 4. Sistemul de joc

4.1. Sistemul de joc este MAXROUNDS 15, sistem care presupune ca pe fiecare harta sa se joace un numar fix de runde, 15 de CT si 15 de T, castigatorul decizandu-se prin adunarea numarului de runde castigat de echipe.
4.2.In runda de cutite, jucatorii au obligatia de a se intalni intr-un loc stabilit de observatorul oficial US
4.3.Jucatorii sunt obligati sa isi lase pistoalele si bomba in baza.
4.4. Daca se termina timpul rundei si mai sunt jucatori de la ambele echipe in viata, OBSERVATORUL US va decide echipa castigatoare rundei de cutite.

Art. 5. Sistemul de punctare

Art. 5.1. O echipa acumuleaza 3 puncte in caz de victorie.
Art. 5.2. O echipa acumuleaza 1 punct in caz de egal.
Art. 5.3. O echipa acumuleaza 0 puncte in caz de infrangere.


Art. 6. Injuriile

Art. 6.1. Injuriile, de orice natura, adresate de catre un jucator, organizatorilor sau obervatorilor pe serverele oficiale US, se sanctioneaza cu pierderea respectivului meci cu 30-0 (forfait) si se sanctioneaza cu suspendarea jucatorului pe toata durata campionatului
Art. 6.2. Injuriile, de orice natura, daca sunt la nivel de echipa, adresate organizatorilor sau observatorilor, pe serverele oficiale US, se sanctioneaza cu excluderea echipei pe toata durata campionatului
Art. 6.3. Injuriile, de orice natura, adresate de catre un jucator, altor jucatori din alte echipe, pe serverele oficiale US, se sanctioneaza cu suspendarea jucatorului pe toata durata campionatului.
Art. 6.4. Jucatorul care prin comportarea sa cauzează prejudicii imaginii US este exclus din campionat
Art. 6.5. Jucatorul care determină în mod intentionat, direct sau indirect, întreruperea meciului este exclus din campionat

Art. 7. Cheat-urile

7.1. In cazul in care un jucator se foloseste de vreun cheat in timpul unui meci oficial contand pentru US, echipa din care face parte jucatorul va fi exclusa din campionat neavand drept de participare la nici un eveniment organizat de CS.U-S.RO
7.2. Sunt interzise exploit-urile ale engine-ului jocului Counter-Strike dupa cum urmeaza:
7.2.1. Anti smoke, alte modele de smoke decat cele default.
7.2.2. Anti flash.
7.2.3. Map-Swimming.
7.3. Boost-ul prin tavan este interzis si se pedepseste cu pierderea respectivului meci cu 30-0 (forfait).
7.4. Flash-bugul este interzis si se pedepseste cu pierderea rundei de catre echipa care l-a folosit.
7.4.1. In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0 (forfait).
7.5. Alias-urile care modifica game-play-ul sunt interzise.
7.5.1. Alias-ul "Silent Defuser" este interzis si se pedepseste cu pierderea rundei de catre echipa care l-a folosit.
7.5.2. In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0 (forfait).