Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Destroy Fritz/Glontz
#1
Continut: Destroy
- numele adminului : nu stiu care admin mi-a dat destroy si pentru ce motiv. Pe server era admin "smantanosu", harta era de_dust
- nickul tau cu care ai jucat pe server in acel moment : Fritz, dar in momentul respectiv jucam cu nick "glontz"
- ce comanda a fost aplicata asupra ta sau cu ce a gresit adminul fata de tine : destroy
- dovezi [poze; demo; copy-paste consola] fara acestea reclamatia va fi stearsa : am sters cs-ul din pacate.sunt incepator si nu am stiut

Nu propun nici o sanctiune. Vreau doar sa stiu motivul pentru care am luat destroy.
#2
Asteptam sa intre smantanosu.

#3
Eram si eu atunci pe server si avea aim. Va posta smantanosu demo-ul. Dar nu jucai cu nick-ul gloontz (cu 2 de oo) ?
#4
Bandetails details
Player Glontz
Bantype SteamID and/or IP address
SteamID no SteamID present
IP address 79.112.126.82
Invoked on 05-03-2012 - 14:40
Banlength Permanent
Expires on Not applicable.
Reason 82" "Game Destroyer"
Banned by Admin CS.U-S.RO [forum.u-s.ro] ()
Banned on Server CS.U-S.RO [forum.u-s.ro]
Previous offences 0
-- Domn' Sef, de mandat nici nu va mai intreb, ca si cu LEGALITATEA stiu ca stati p.r.o.s.t !! --

-Darkclan#BuT-

#5
eu am dat destroy la unu cu numele gl00ntz dar nu pe de_dust ci pe de_inferno !! Daca zici ca ti-am dat pe de_dust pune o poza sa vad si eu !


aici demo gl00ntz de_inferno <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.2shared.com/file/nrd1NaKj/gl00ntz.html">http://www.2shared.com/file/nrd1NaKj/gl00ntz.html</a><!-- m -->
#6
Se pare ca nu e acelasi player. Nu are ss-urile ca si-a reinstalat cs-ul, am intrat eu cu team viewer la el. As putea sa ii fac un backup la date si sa recuperez ss-urile, dar mi se pare in van toata treaba. Posibil sa il fi prins si pe el destroy-ul dat acelui "gl00ntz" sau un alt admin sa ii fi dat pe dust crezand ca e "gl00ntz". In fine. TC