Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Super mega smechera intalnire !!
#46
danutz interlopu
Nu-mi mai spune BoDU ca nu ne tragem de scrot[frate]

[Image: hagit.jpg]
#47
Dar VAIIIIII ....... a reusit -Lorri sa stea sa se uite in aparatu Foto
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
#48
bodu Wrote:danutz interlopu
:lol: :lol: :lol: :lol: PIMP
Dacă mintea ar creşte pe toate gardurile ar paşte-o şi măgarii.
#49
Eq data viitoare noi ramanem peste program Smile) sa vad ce poti =))
Sa nu contrazici niciodata o femeie! Sa astepti putin, ca o face ea singura!
#50
uai!
daca data viitoare mai merge cineva din botosani anuntati'ma si pe mine sa merg odata cu voi !
sa va aratam cum se bea in BostonCity!
[pheno]
#51
hahhaa =))
pheno nu bea. :mrgreen:
#52
Am vazut noi cum se bea in "BostonSiti" Smile) dupa 3 beri sklembar facea flotari Smile))))
Sa nu contrazici niciodata o femeie! Sa astepti putin, ca o face ea singura!
#53
=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]].. Dupa 3 beri il batea ostatecii de pe assault .
#54
eq :O:O:O Wrote:=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]].. Dupa 3 beri il batea ostatecii de pe assault .
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
#55
vladutzZ Wrote:
eq :O:O:O Wrote:=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]].. Dupa 3 beri il batea ostatecii de pe assault .
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Smile))))
Sa nu contrazici niciodata o femeie! Sa astepti putin, ca o face ea singura!
#56
eq :O:O:O Wrote:=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]].. Dupa 3 beri il batea ostatecii de pe assault .
vai mama cat am ras atunci la gluma asta :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
imi dadeau lacrimile ma dureau falcile :lol: :lol: :lol:
prea tare !!!
Dacă mintea ar creşte pe toate gardurile ar paşte-o şi măgarii.
#57
mie mi.a placut faza cu: Tu esti Mirceaa?Smile)) el: DaSmile))))
si toti am ras =))
#58
gogu Wrote:Am vazut noi cum se bea in "BostonSiti" Smile) dupa 3 beri sklembar facea flotari Smile))))
=))))))))))))))))))))
Nu-mi mai spune BoDU ca nu ne tragem de scrot[frate]

[Image: hagit.jpg]
#59
Iza.. Wrote:mie mi.a placut faza cu: Tu esti Mirceaa?Smile)) el: DaSmile))))
si toti am ras =))
Tu esti mai speciala Smile
Sa nu contrazici niciodata o femeie! Sa astepti putin, ca o face ea singura!
#60
verde Wrote:
eq :O:O:O Wrote:=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]].. Dupa 3 beri il batea ostatecii de pe assault .
vai mama cat am ras atunci la gluma asta :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
imi dadeau lacrimile ma dureau falcile :lol: :lol: :lol:
prea tare !!!
Gluma intalniri pe bune Smile)))))=))
Sa nu contrazici niciodata o femeie! Sa astepti putin, ca o face ea singura!


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)