Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eu sunt wak ,da tu?!
#16
salut , sunt Dan , prietenii imi spun dan sau danutzZ , am 22 de ani , sunt student in anul 4 la Facultatea de Constructii.Imi doresc sa termin licenta cat si masterul sa devin inginer constructor sa ma insor si sa am minim un copil.Pe server am intrat prima oara acum 5 ani iar constant joc de vreo 4 ani si vreo 7 luni de el auzind de la un fost coleg de liceu.Imi plac plimbarile cu masina , sa explorez locuri noi si in viitor as vrea sa fiu un pic mai ambitios uneori Tongue
[Image: dscf0456wh.jpg]O experienta reusita este adeseori mai importanta decat 20 de formule deduse in retorta gandirii.
Reply
#17
Salut! Sount Sorin aka GetLoose Big Grin student la cuza..din iasi 21 ani pot sa zic ca am descoperit recent sv u-s (circa 6 luni) dar ma uit la majoritatea si aveti ani buni de cand sunteti pe aici Smile) inseamna ca e de bine Big Grin . Am vazut ca multi au ca hobby bicileta..si eu sunt mare amator dar de distante mari..nu de oras la impresionat gagici (se poarta si moda asta). Poate facem o ieseala intr-o zi sa ne cunoastem mai bine - la anul de acuma ca asta e pe sfarsiteBig Grin
Sa auzim numai de bine.

Stima,
Sorin
Reply
#18
Salut eu sunt Bogdan aka bTk xD.sOs am 12 ani sunt elev .Sunt din judetul bihor Saliste de vascau.Akum o perioada m-am lasat de cs din alte motive....Acum mam reapucat si sper ca ma mai cunoasteti!Cu drag Bogdan-bTk xD.sOs
Reply
#19
Salut sunt Nicu aka justXinZaneR am 18 ani sunt elev in clasa a XII la un liceu din Slatina jud Olt.
Imi place foarte mult sa joc fotbal chiar si iarna si sa pescuiesc.
Ciao!
Reply
#20
Salut!
Sunt Florin aka LethalOrgan. Am 25 de ani si sunt student... masterand... in Iasi. Ajucat CS prin anu I si acu am scos steamu' de la naftalina... Sunt un pic cam boot da joc de placere. Nu prea am experienta ca admin dar pot invata...
Incantat sa va cunosc si sa fac parte din comunitatea voastra!
Reply
#21