Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eu sunt wak ,da tu?!
#1
Eu sunt wak aka Bogdan ,am 19 ani si sunt student, tu cine esti?!Astept pe fiecare sa se prezinte cum vrea, varsta/ocupatie/hobby'uri/ce va place si ce nu va place in comunitatea asta,cum ati ajuns, si ce mai vreti voi



ps: am facut acest topic pentru ca playerii noi sa vada cu cine stau de vorba.
Reply
#2
Eu sunt Andrei-Dey. Am 26 de ani sunt student de 4 5 ani :lol: . Lucrez ca, agent imobiliar pe cont propriu impreuna cu 3 asociati Big Grin Planuri mari pe viitor nu prea am dar visul meu este sa ajung cat mai departe sa nu depind de X C V Big Grin
Timpul liber il petrec alaturi de dragostea mea Big Grin iar cum se lasa noaptea cu colegul meu Gabriel :lol: pe un traseu bine definit .

Hobyuri: "Avioane", mersul cu bicicleta si marea mea ....tramvaiele Big Grin
http://youtu.be/ipYuaShUuA0



Nebunia inseamna sa faci acelasi lucru in mod repetat si sa te astepti sa obtii alt rezultat.
Reply
#3
Salut.Ma numesc Alex - Ted. Am 17 ani si sunt liceean.
Ce pot sa va spun despre mine,sunt o fire prietenoasa,glumeata si vorbareata cateodata.Vad ca sunt pe cale de a ma alatura unei comunitati cu oameni ceva mai in varsta decat mine :lol: . Asta este bine .
Activitatile mele de zi cu zi sunt .. in mare parte scoala .. dar imi pregatesc timp si pentru cs. Abea astept anii de facultate si distractia de acolo,mai am putin si termin liceul.

cam atat despre mine,pe moment sper sa ne cunoastem mai bine intre timp .
O seara buna sa aveti.
Reply
#4
Salut, multi de aici ne stim destul de bine ca prezentarile nu-si mai au rostul dar bun venit in comunitate sper sa te adaptezi repede si sa-ti faca placere in continuare. Poti sa afli mai multe si sa raspunzi si tu la rubrica <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://forum.u-s.ro/intrebare/cine-te-a-adus-pe-serverul-cs-u-s-ro-t8231.html">intrebare/cine-te-a-adus-pe-serverul-cs-u-s-ro-t8231.html</a><!-- l -->