Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ce inseamna slot?
#1
Mi-a zis un prieten ca sia luat slot.Eu sunt incepator.Imi poate spune si mie cineva ce inseamna sa iei slot va rog?
#2
Esti inregistrat pe server cu un nick ! Acel nick nu poate fi folosit de alte persoane deoarece are o parola pe care o stii doar tu si ownerul + cand e serverul plin cu jucatori ai o rezervare facuta si o sa poti juca linistit Smile
-- Domn' Sef, de mandat nici nu va mai intreb, ca si cu LEGALITATEA stiu ca stati p.r.o.s.t !! --

-Darkclan#BuT-

#3
mi-a mai zis cineva ca nu iei kick slay ban e adevarat?Plz ajutatima si pe mine cas cam greu de cap
#4
Depinde de servere. Sunt servere unde slot inseamna imunitate poti da slay/kick.Dar pe majoritatea serverelor slotul este o simpla rezervare de port Smile
-- Domn' Sef, de mandat nici nu va mai intreb, ca si cu LEGALITATEA stiu ca stati p.r.o.s.t !! --

-Darkclan#BuT-

#5
Pe serverul care jucam inainte aveai imunitate
Uni spun stopdrogurilor.Eu spun stop codurilor
#6
Vad ca ep u-s e altfel
Uni spun stopdrogurilor.Eu spun stop codurilor
#7
slotul e slot , poate pe alte servere cand primesti slot ti se da si imunitate , adica ti se mai adauga o litera la acces .

fiecare litera din acces reprezinta ceva: a - imunitate , b-slot , c-comanda de kick , d-comanda de ban etc

In concluzie pentru slot se da litera b , ce ai primit tu pe alt server e : ab (imunitate + slot). De exemplu ownerii au tot abecedarul in afara de litera z, litera z o au jucatorii. Pe u-s doar ownerii au imunitate. salut.
#8
zuzu stai ca mai bagat si pe mine in ceata carei faza cu accesu cu literele cu b ptr slot a ptr imunitate etc?
Uni spun stopdrogurilor.Eu spun stop codurilor
#9
E mai usor sa le explici cu un desen Smile

[Image: dezook0004.png]

1. Laurentzii are in dreptul lui litere (multe) inseamna ca are admin mare fara imunitate (lipseste litera a)